پرداخت عوارض آزادراه تهران پردیس ۱۴۰۳

-برای پرداخت عوارض آزادراه پردیس تهران چگونه اقدام کنیم؟

باید به سایت بانک مسکن به آدرس avarezi.bank-maskan.ir مراجعه کنید.

-آیا عوارض آزادراه تهران پردیس در آپ یا اپلیکیشنهای دیگر قابل پرداخت است؟

تنها راه استعلام بدهی عوارض آزادراه تهران پردیس و پرداخت آن سایت بانک مسکن است.

-برای پرداخت عوارض آزادراه تا چه مدت فرصت است؟

تا حدود یک هفته فرصت دارید تا عوارض را پرداخت کنید در غیر اینصورت جریمه می شوید.

عوارض آزاد راهی تهران پردیس

اگر از آزادراه تهران پردیس سفر کرده باشید با صف طولانی خودروهایی مواجه شده اید که برای پرداخت عوارض ایستاده اند که در این صورت یا باید در صف بمانید یا بدون پرداخت عوارض از خطوط پرداخت الکترونیکی عوارض عبور کنید.

متأسفانه اپراتور عوارض آزادراه در هر آزادراه متفاوت است و اپراتور در آزادراه تهران پردیس بانک مسکن است. جالب اینجاست که اگر بدهی عوارض را از سیستم های مختلف مثل Up استعلام کنید، بدهی شما را صفر نشان می دهد! در واقع دو بزرگراه مهم که در لیست هیچ اپلیکیشنی قرار ندارند، بزرگراه تهران شمال و بزرگراه تهران پردیس هستند.

هم اکنون 7 آزادراه کشور شامل آزادراه تهران-قم، تهران-پردیس، تهران-ساوه، کرج-قزوین، قزوین-زنجان، بندرعباس-شهیدرجایی و اهواز- بندرامام به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن متصل هستند. .


در صورت عبور از آزادراه تهران پردیس بدون پرداخت عوارض می توانید با ورود به سامانه avarezi.bank-maskan.ir بدهی خود را پرداخت کنید. پس از ورود به این سایت از منوی بالای صفحه بر روی مدیریت برچسب و سپس ثبت نام کلیک کنید سپس در صفحه جدید نوع خودرو را انتخاب کرده و شماره پلاک را وارد کنید و در نهایت بر روی استعلام و بعدی کلیک کنید. گام.